Podpis elektroniczny – jak uzyskać ?
1. NAPISZ ALBO ZADZWOŃ
…umówimy czas i miejsce spotkania
KONTAKT
m.magdzik@buknet.pl
695-401-260
roman.gerek@buknet.pl
606-217-917
2. PRZYJEDZIEMY DO CIEBIE
…do Twojego biura lub mieszkania aby zaoszczędzić twój czas
3. POTWIERDZIMY TWOJĄ TOŻSAMOŚĆ
…wypełnimy dokumenty certyfikacyjne, wydrukujemy i po sprawdzeniu podpiszemy
4. WYGENERUJEMY CERTYFIKAT
…na miejscu wygenerujemy podpis, który przekażemy Ci w postaci czytnika USB lub jako aplikację rSign
5. ZAINSTALUJEMY CERTYFIKAT NA TWOIM KOMPUTERZE
… nadasz sobie PIN i będziesz mógł już podpisywać przetargi publiczne, sprawozdania i inne ważne dokumenty.
UWAGA: Będziemy potrzebować uprawnień administracyjnych
6. GOTOWE !
…jak będziesz miał jakieś trudności, zadzwoń do nas – pomożemy Ci.
FAQ
ok. 40-60 minut W zależności od okresu ważności certyfikatu - od 1 roku do 5 lat Najczęściej klienci biorą na dwa lata 285 zł netto. + od 159 zł netto za dojazd, instalację i pomoc w okresie ważności certyfikatu łącznie przypomnieniem o kończącym się terminie ważności. Chcesz na dłużej niż dwa lata ? odnawiasz albo masz swój własny czytnik ? - napisz to zrobimy wycenę Oczywiście ! Możemy także wystawić fakturę pro forma, gotówka też jest ok. Tak - musimy potwierdzić Twoją tożsamość. Jasne, że tak 🙂 Nic się nie dzieje - nie musi go mieć - wystawimy certyfikat na imię, nazwisko i numer dokumentu jakim osoba się legitymuje. Ile to trwa ?
Ile to kosztuje ?
Czy można płacić kartą ?
Czy trzeba się spotkać osobiście ?
Czy możemy założyć taki podpis dla obcokrajowca ?
Obcokrajowiec nie ma numeru PESEL ?