Bezpieczny certyfikat kwalifikowany e-Podpis kwalifikowany
 Mobilny

Dlaczego e-Podpis w firmie BUKNET?

Nasza firma od 2011 roku jest bezpośrednim autoryzowanym partnerem Centrum Certyfikacji Cencert, które jako jedyne umożliwia generowanie certyfikatów w technologi mobilnej.

Działamy w systemie 1-1 tzn dziś pytanie, e-mail, dziś realizacja e-podpisu w Twojej firmie, biurze, instytucji itd.

Czym jest podpis elektroniczny?

W komunikacji elektronicznej jest on odpowiednikiem podpisu odręcznego.
Zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym a dokładniej ustawą z dnia 5 września 2016r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej oraz Rozporządzeniu eIDAS  (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014), podpis odręczny i bezpieczny podpis elektroniczny są równoważne pod względem mocy prawnej i z tej przyczyny podpis elektroniczny można wykorzystywać w kontaktach z urzędami i komunikacji biznesowej (np. podpisując umowy na odległość).

Bezpieczny podpis elektroniczny

Z powodzeniem mogą stosować mniejsze firmy (w tym jednoosobowe). Obszary wykorzystania tej technologii konsekwentnie powiększają się, dzięki czemu wszystkie firmy posiadające podpis elektroniczny mogą usprawnić swoją działalność i obniżyć koszty funkcjonowania.

Poniżej aktualne oprogramowanie PEM- Heart zarówno dla Windows, jaki i Linux i Mac OS

https://www.cencert.pl/do-pobrania/oprogramowanie-do-podpisu/

Formaty składanych podpisów

XAdES (norma ETSI 101 903), PAdes – dla PDF-ów

CAdES CMS i S/MINE (norma ETSI 101 733)

Zastosowanie e-Podpisu:

- kontakty z ZUS za pomocą Płatnika (wnioski, deklaracje, zaświadczenia),
- składanie e-deklaracji w Urzędzie Skarbowym,(www.e-deklaracje.gov.pl),
- nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez internet,
- pozyskiwania wypisów elektronicznych dotyczących podmiotów gospodarczych wpisanych do KRS,
- podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej,
- zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej,
- wystawiania faktur w formie elektronicznej,
- uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych (np.www.e-przetarg.pl),
- podpisywania raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF),
- zgłaszania drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do GIODO,
- składania e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG),
- kontakty i składanie deklaracji w Urzędzie Celnym.

Jakie są dostępne zestawy i ile to kosztuje?

Zestawy Cencert kwalifikowanego podpisu elektronicznego RSA 2048 bitów
Certyfikat ważny 1 albo 2 lata
opcjonalnie na 3,4,5 lat :

Standard
od 238 do 75o zł netto

czytnik kart PC Twin USB
karta procesorowa
oprogramowanie PEN-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego e-Podpisu
oprogramowanie ENCARD 4.1 (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena.
certyfikat kwalifikowany (ważny przez wybrany okres ważności 1 do 5 lat)

Token
od 248 do 760 zł netto

czytnik karty USB Shell Token
karta procesorowa (sim)
oprogramowanie PEN-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego e-Podpisu
oprogramowanie ENCARD 4.1 (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena.
certyfikat kwalifikowany (ważny przez wybrany okres ważności 1 do 5 lat)

Mini – bez czytnika czyli sama karta
od 198 do 710 zł netto

bez czytnika
karta procesorowa
oprogramowanie PEN-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego e-Podpisu
oprogramowanie ENCARD 4.1 (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena.
certyfikat kwalifikowany (ważny przez wybrany okres ważności 1 do 5 lat)

Odnowienie
od 145 do 550 zł netto
Uwaga! Dotyczy podpisów wydanych przez wszystkie kwalifikowane centra certyfikacji.
odnowienie certyfikatu

bez czytnika
karta procesorowa
oprogramowanie PEN-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego e-Podpisu
certyfikat kwalifikowany (ważny przez wybrany okres ważności 1 do 5 lat)

Czytnik kart standard 80 zł netto

Czytnik kart token ( pen drive) 90 zł netto

czytnik PC Twin USB
zgodność z microsoft WHQL
możliwość odczytu kart z normą ISO-7816 w standardzie PKCS#11

Odbiór certyfikatu w biurze firmy BUKNET jest możliwy w godzinach 9 do 17
po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym, ponieważ w większości przypadków jesteśmy u Klienta poza biurem.

Dodatkowe usługi płatne w zależności od wymagań i potrzeb Klienta ustalane indywidualnie od 70,00 zł netto.

Uwaga:

Ceny netto, należy doliczyć 23% podatku VAT. Powyższy tekst ma charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Jak wygląda procedura uzyskania e-Podpisu?

Załatwiamy kompleksowo wszystkie sprawy związane z uzyskaniem e-Podpisu w siedzibie klienta.

Zakres podstawowego pakietu usług obejmuje:

– weryfikację tożsamości,
– import certyfikatów na kartę i jej personalizacja,
– generację certyfikatu,
– instalację czytnika i oprogramowania,
– instruktaż stanowiskowy użytkowania e-Podpisu,
– import certyfikatu do programów klienta,
– na życzenie klienta import do programu Płatnik (ZUS) lub innego koniecznego.
– wysyłkę dokumentów do Centrum Certyfikacji w imieniu klienta, opieka posprzedażna, przypomnienie telefoniczne i e-mailem o kończącym się terminie ważności (do skutku)
możliwość przedłużenia certyfikatu po terminie ważności bez dodatkowych kosztów!
- w razie potrzeb inne dodatkowe usługi związane z e-Podpisem

Cena podstawowego pakietu usług na terenie Warszawy od 159 zł netto
Cena podstawowego pakietu usług na terenie okolic Warszawy od 174 zł netto
(możliwe rabaty przy zakupie jednorazowo większej ilości e-Podpisów)

UWAGA !
CYKLICZNE PROMOCJE – pytaj Inspektora

UWAGA !
Ceny zestawów mogą ulec zmianie dla Instytucji i większych firm w ramach Projektu po podpisaniu umowy.

Zainteresowany?
Powiadom nas o tym!