Mobilny bezpieczny e-Podpis
Dlaczego e-Podpis w firmie BUKNET?
Nasza firma od 2011 roku jest bezpośrednim autoryzowanym partnerem Centrum Certyfikacji Cencert, które jako jedyne umożliwia generowanie certyfikatów w technologi mobilnej.
Działamy w systemie 1-1 tzn dziś pytanie, e-mail, dziś realizacja e-podpisu w Twojej firmie, biurze, instytucji itd.
Czym jest podpis elektroniczny?
W komunikacji elektronicznej jest on odpowiednikiem podpisu odręcznego.
Zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym, podpis odręczny i bezpieczny podpis elektroniczny są równoważne pod względem mocy prawnej i z tej przyczyny podpis elektroniczny można wykorzystywać w kontaktach z urzędami i komunikacji biznesowej (np. podpisując umowy na odległość).
Bezpieczny podpis elektroniczny
Z powodzeniem mogą stosować mniejsze firmy (w tym jednoosobowe). Obszary wykorzystania tej technologii konsekwentnie powiększają się, dzięki czemu wszystkie firmy posiadające podpis elektroniczny mogą usprawnić swoją działalność i obniżyć koszty funkcjonowania.
Poniżej aktualne oprogramowanie PEM- Heart zarówno dla Windows, jaki i Linux i Mac
https://www.cencert.pl/Oprogramowanie%20PEMHEART/
Formaty składanych podpisów
XAdES (norma ETSI 101 903), PAdes – dla PDF-ów
CAdES CMS i S/MINE (norma ETSI 101 733)
Zastosowanie e-Podpisu:
Jakie są dostępne zestawy i ile to kosztuje?
Zestawy Cencert kwalifikowanego podpisu elektronicznego RSA 2048 bitów ważny 1 albo 2 lata:
Standard od 235/275 zł netto
czytnik kart PC Twin USB
karta procesorowa
oprogramowanie PEN-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego e-Podpisu
oprogramowanie ENCARD 4.1 (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena.
certyfikat kwalifikowany (ważny 1 / 2 lata)
Token od 245/285 zł netto
czytnik karty USB Shell Token
karta procesorowa (sim)
oprogramowanie PEN-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego e-Podpisu
oprogramowanie ENCARD 4.1 (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena.
certyfikat kwalifikowany (ważny 1 / 2 lata)
Mini od 190/235 zł netto
bez czytnika
karta procesorowa
oprogramowanie PEN-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego e-Podpisu
oprogramowanie ENCARD 4.1 (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena.
certyfikat kwalifikowany (ważny 1/2 lata)
Odnowienie od 90/125 zł netto
Uwaga! Dotyczy podpisów wydanych przez wszystkie kwalifikowane centra certyfikacji.
odnowienie certyfikatu
bez czytnika
karta procesorowa
oprogramowanie PEN-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego e-Podpisu
certyfikat kwalifikowany (ważny 1/2 lata)
Czytnik kart od 55 zł netto
czytnik PC Twin USB
zgodność z microsoft WHQL
możliwość odczytu kart z normą ISO-7816 w standardzie PKCS#11
Odbiór certyfikatu w biurze firmy BUKNET jest możliwy w godzinach 9 do 17 po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym, ponieważ w większości przypadków jesteśmy u Klienta poza biurem.
Dodatkowe usługi płatne w zależności od wymagań i potrzeb Klienta ustalane indywidualnie od 19,90 zł netto.
Uwaga:
Ceny netto, należy doliczyć 23% podatku VAT. Powyższy tekst ma charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Jak wygląda procedura uzyskania e-Podpisu?
Załatwiamy kompleksowo wszystkie sprawy związane z uzyskaniem e-Podpisu w siedzibie klienta.
Zakres podstawowego pakietu usług obejmuje:
– weryfikację tożsamości,
– import certyfikatów na kartę i jej personalizacja,
– generację certyfikatu,
– instalację czytnika i oprogramowania,
– instruktaż przystanowiskowy użytkowania e-Podpisu,
– import certyfikatu do programów klienta,
– na życzenie klienta import do programu Płatnik (ZUS) lub innego koniecznego.
– wysyłkę dokumentów do Centrum Certyfikacji w imieniu klienta, opieka posprzedażna, przypomnienie telefoniczne i e-mailem o kończącym się terminie ważności