Mobilny bezpieczny e-Podpis
 

Dlaczego e-Podpis w firmie BUKNET?

Nasza firma od 2011 roku jest bezpośrednim autoryzowanym partnerem Centrum Certyfikacji Cencert, które jako jedyne umożliwia generowanie certyfikatów w technologi mobilnej.

Działamy w systemie 1-1 tzn dziś pytanie, e-mail, dziś realizacja e-podpisu w Twojej firmie, biurze, instytucji itd.

Czym jest podpis elektroniczny?

W komunikacji elektronicznej jest on odpowiednikiem podpisu odręcznego.
Zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym, podpis odręczny i bezpieczny podpis elektroniczny są równoważne pod względem mocy prawnej i z tej przyczyny podpis elektroniczny można wykorzystywać w kontaktach z urzędami i komunikacji biznesowej (np. podpisując umowy na odległość).

Bezpieczny podpis elektroniczny

Z powodzeniem mogą stosować mniejsze firmy (w tym jednoosobowe). Obszary wykorzystania tej technologii konsekwentnie powiększają się, dzięki czemu wszystkie firmy posiadające podpis elektroniczny mogą usprawnić swoją działalność i obniżyć koszty funkcjonowania.

Poniżej aktualne oprogramowanie PEM- Heart zarówno dla Windows, jaki i Linux i Mac

https://www.cencert.pl/Oprogramowanie%20PEMHEART/

Formaty składanych podpisów

XAdES (norma ETSI 101 903), PAdes – dla PDF-ów

CAdES CMS i S/MINE (norma ETSI 101 733)

Zastosowanie e-Podpisu:

- kontakty z ZUS za pomocą Płatnika (wnioski, deklaracje, zaświadczenia),
- składanie e-deklaracji w Urzędzie Skarbowym,(www.e-deklaracje.gov.pl),
- nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez internet,
- pozyskiwania wypisów elektronicznych dotyczących podmiotów gospodarczych wpisanych do KRS,
- podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej,
- zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej,
- wystawiania faktur w formie elektronicznej,
- uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych (np.www.e-przetarg.pl),
- podpisywania raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej (GIIF),
- zgłaszania drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do GIODO,
- składania e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (UFG),
- kontakty i składanie deklaracji w Urzędzie Celnym.

Jakie są dostępne zestawy i ile to kosztuje?

Zestawy Cencert kwalifikowanego podpisu elektronicznego RSA 2048 bitów ważny 1 albo 2 lata:

Standard od 235/275 zł netto

czytnik kart PC Twin USB
karta procesorowa
oprogramowanie PEN-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego e-Podpisu
oprogramowanie ENCARD 4.0 (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena.
certyfikat kwalifikowany (ważny 1 / 2 lata)

Token od 245/285 zł netto

czytnik karty USB Shell Token
karta procesorowa (sim)
oprogramowanie PEN-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego e-Podpisu
oprogramowanie ENCARD 4.0 (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena.
certyfikat kwalifikowany (ważny 1 / 2 lata)

Mini od 190/235 zł netto

bez czytnika
karta procesorowa
oprogramowanie PEN-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego e-Podpisu
oprogramowanie ENCARD 4.0 (PKCS#11, CSP) do obsługi karty/tokena.
certyfikat kwalifikowany (ważny 1/2 lata)

Odnowienie od 90/125 zł netto

Uwaga! Dotyczy podpisów wydanych przez wszystkie kwalifikowane centra certyfikacji.
odnowienie certyfikatu

bez czytnika
karta procesorowa
oprogramowanie PEN-HEART SIGNATURE do składania i weryfikacji bezpiecznego e-Podpisu
certyfikat kwalifikowany (ważny 1/2 lata)

Czytnik kart od 55 zł netto

czytnik PC Twin USB
zgodność z microsoft WHQL
możliwość odczytu kart z normą ISO-7816 w standardzie PKCS#11

Odbiór certyfikatu w biurze firmy BUKNET jest możliwy tylko w poniedziałki w godzinach 10 do 14 po uzgodnieniu tel.

Dodatkowe usługi płatne w zależności od wymagań i potrzeb klienta ustalane indywidualnie od 9,90 zł netto.

Uwaga:

Ceny netto, należy doliczyć 23% podatku VAT. Powyższy tekst ma charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Jak wygląda procedura uzyskania e-Podpisu?

Załatwiamy kompleksowo wszystkie sprawy związane z uzyskaniem e-Podpisu w siedzibie klienta.

Zakres podstawowego pakietu usług obejmuje:

– weryfikację tożsamości,
– import certyfikatów na kartę i jej personalizacja,
– generację certyfikatu,
– instalację czytnika i oprogramowania,
– instruktaż przystanowiskowy użytkowania e-Podpisu,
– import certyfikatu do programów klienta,
– na życzenie klienta import do programu Płatnik (ZUS) lub innego koniecznego.
– wysyłkę dokumentów do Centrum Certyfikacji w imieniu klienta, opieka posprzedażna, przypomnienie telefoniczne i e-mailem o kończącym się terminie ważności

Cena podstawowego pakietu usług na terenie Warszawy od 129 zł netto

UWAGA !

CYKLICZNE PROMOCJE-

od 1 czerwca – NA PAKIET USŁUG – w cenie dodatkowa 1 instalacja oprogramowania

UWAGA !

Ceny zestawów mogą ulec zmianie dla Instytucji i większych firm w ramach Projektu po podpisaniu umowy.

Zainteresowany?
Powiadom nas o tym!