ArchiveIT! – elektroniczne archiwum
 

Dlaczego ArchiveIT! z firmy BUKNET?

Program ułatwia organizację obiegu i archiwizowania dokumentów w firmie i w domu. Pozwala lepiej zorganizować pracę.

Nie trzeba zmieniać przyzwyczajeń! Dokumenty są gromadzone w elektronicznych teczkach oraz segregatorach, odpowiadających układowi tradycyjnemu archiwum. Dzięki wydajnemu mechanizmowi wyszukiwania ArchiveIT! umożliwia szybki dostęp do konkretnych dokumentów umieszczonych w bazie. Od dziś ręczne wyszukiwanie i przeczesywanie sterty papierów odchodzi w zapomnienie.

ArchiveIT! zapewnia bezpieczeństwo. Przechowywane elektroniczne wersje dokumentów chronione są przed zniszczeniem, zagubieniem i niepowołanym dostępem.

W ofercie mamy również dedykowane wersje systemu. Na przykład ArchiveIT! GEO zawiera predefiniowane formatki i pola dla: podziałów, rozgraniczeń, ewidencji GESUT, inwentaryzacji oraz map.

Możliwości ArchiveIT :

  • Przemyślany, intuicyjny interfejs w formie szafy z segregatorami ułatwia szybkie rozpoczęcie pracy z programem i czyni ją przyjemną.
  • Przechowywanie dokumentów w bazie danych SQL.
  • Skanowanie dokumentów, również wielostronicowych oraz dodawanie wszelkich załączników w wersji elektronicznej.
  • Tworzenie dowolnie wielu archiwów, zarówno lokalnych jak i sieciowych z dokumentami (np. faktury, umowy, listy itp.), bez ograniczeń pojemności.
  • Tworzenie teczek tematycznych dla dokumentów oraz automatycznych filtrów ułatwiających szybkie wyszukiwanie dokumentów wg zadanych kryteriów.
  • Dodawanie załączników w wersji elektronicznej (np. dokumentów w formacie Word, zdjęć, rysunków w AutoCad itp.)
  • Prowadzenie przejrzystego archiwum kontaktów
  • Zarządzanie prawami dostępu do dokumentów i funkcje tworzenia kopii bezpieczeństwa.
  • Synchronizacja z aplikacją podpisu elektronicznego.
  • oraz wiele innych ułatwień umożliwiających efektywne zarządzanie archiwum

Korzści z wdrożenia ArchiveIT!

Lepsza organizacja pracy w firmie

Sprawne i bezbłędne wyszukiwanie dokumentów według zadanych kryteriów

Bezpieczeństwo - automatyczne sporządzanie kopii bezpieczeństwa całej zawartości bazy danych SQL wraz z wszystkimi dokumentami w niej zapisanymi.

Poufność informacji - dostęp do zapisanych w systemie dokumentów mają jedynie osoby uprawnione. Sprzątaczka niczego nie skopiuje!

Oszczędność miejsca - nie trzeba już kupować kolejnych regałów dla przechowywania setek opasłych segregatorów.

Jakie wersje programu są dostępne i ile to kosztuje?

Bez obsługi e-podpisu:

ArchiveIT! BASIC
1 użytkownik – 199 zł netto

cena w promocji:

1 użytkownik – 117 zł netto

umożliwia pracę tylko na bazie lokalnej.

ArchiveIT! NETWORK
1 użytkownik – 249 zł netto

cena w promocji:

1 użytkownik – 137 zł netto

(program ArchiveIT! + serwer bazy danych Firebird) Wersja z serwerem umożliwia utworzenie na komputerze wspólnej bazy danych, do której będą mogli się łączyć użytkownicy innych komputerów znajdujących się w Twojej sieci (wszyscy widzą te same dokumenty).

Z obsługą e-podpisu:

ArchiveIT! BASIC SIGN
1 użytkownik – 249 zł netto

cena w promocji:

1 użytkownik – 137 zł netto

umożliwia pracę tylko na bazie lokalnej

ArchiveIT! NETWORK SIGN
1 użytkownik – 299 zł netto

cena w promocji:

1 użytkownik – 157 zł netto

(program ArchiveIT! + serwer bazy danych Firebird) Wersja z serwerem umożliwia utworzenie na komputerze wspólnej bazy danych, do której będą mogli się łączyć użytkownicy innych komputerów znajdujących się w Twojej sieci (wszyscy widzą te same dokumenty).

Informacje techniczne:

Program ArchiveIT! działa poprawnie zarówno na systemach 32 jak i 64-bitowych.

Obecnie dostępne są cztery wersje językowe: polska, angielska, niemiecka oraz włoska.

Dla poprawnego działania program wymaga zainstalowanej platformy .NET w wersji 2.0.

Uwaga!

Ceny netto, należy doliczyć 23% podatku VAT. Powyższy tekst ma charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Jak wygląda interfejs użytkownika programu ?

ArchiveIT! BASIC

ArchiveIT! NETWORK

Zainteresowany?
Powiadom nas o tym!