Potrzebny E-podpis do US ? Dzwoń 606 217 917, pisz: info@buknet.pl

 

Szanowni Państwo !

Od początku 2015 roku firmy muszą wysyłać deklaracje do urzędów skarbowych TYLKO elektronicznie narzędziem jakim jest e-podpis.

Dotyczy firm zatrudniających powyżej 5 osób – obowiązkowo

Jeśli już go masz sprawdź jego termin ważności i odnów u nas, z bonusami jakich NIGDZIE nie dostaniesz.

Jeśli nie masz jeszcze e-podpisu, zakup go u nas bez wychodzenia z biura i oczekiwania na realizację i zadzwoń albo napisz e-mail.

Podmioty, które co roku przesyłają fiskusowi formularze PIT i CIT, muszą zaopatrzyć się w elektroniczny podpis kwalifikowany.

Jest on konieczny do przesłania do urzędu skarbowego deklaracji

z rozliczeniem podatku.

Obsługa kwestii podatkowych może wymagać wyposażenia w e-podpis co najmniej dwóch osób w jednej firmie.

Certyfikaty:

okres – 2 lata

235,00 netto – jeśli posiadasz już czytnik

275,00 netto – czytnik standard (najczęściej do użytku

w komputerach stacjonarnych

285,00 netto – czytnik token (pen-drive) dla osób mobilnych

okres – 1 rok

190,00 netto – jeśli posiadasz już czytnik

230,00 netto – czytnik standard (najczęściej do użytku

w komputerach stacjonarnych

240,00 netto – czytnik token (pen-drive) dla osób mobilnych

do tego dołączamy odpłatny pakiet usług w zakresie cen:

od 89,00 dotyczy Warszawy

od 129,00 netto dotyczy okolic Warszawy

Dojazd do klienta , Weryfikacja tożsamości,

Import certyfikatów na kartę i personalizacja karty

Instalacja sprzętu i oprogramowania, Instruktaż przy stanowisku pracy

Wysyłka dokumentów w imieniu klienta, Materiały szkoleniowe i certyfikat

Import certyfikatu do programu „Płatnik” (jeżeli konieczne),

opieka posprzedażna – pomoc telefoniczna, zdalna,

Przypomnienie telefoniczne – do skutku – o kończącym się terminie ważności.