Zdalna pomoc on-line

Dlaczego zdalna pomoc on-line w firmie BUKNET?

  • To najszybszy sposób na dostęp do fachowej pomocy. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą natychmiast!
  • Nie musisz czekać na przyjazd informatyka.
  • Szyfrowane połączenie – Twoje dane są zawsze pod ochroną.
  • Edukacja i kontrola -interakcja z użytkownikiem (użytkownik widzi co robi informatyk).
  • Sposób na szybką obsługę małych, odległych oddziałów.
  • Pomocy możemy udzelić w dowolnym miejscu na świecie.
  • W zależności od rodzajuproblemu, jego roziązaniem zamie się najbardziej kompetentna osoba w zespole konsultantów.
  • Pomoc jest zawsze dostępna. Nie trzeba wprowadzać żadnych zmian w Twojej sieci. Ustawienia firmowego firewalla pozostają niezmienione.

Pobierz formularz zamówienia:

Na czym polega usługa zdalnej pomocy i ile to kosztuje?

Zdalna pomoc on-line firmy BUKNET polega na umożliwieniu dostępu naszych konsultantów do Państwa systemu za pośrednictwem bezpiecznego, szyfrowanego łącza internetowego i zdalym wykonywaniu zleconych zadań. Rozwiązanie takie skraca czas reakcji, oraz daje nam możliwość rozwiązania większości problemów bez potrzeby przyjazdu do Państwa firmy. Dzięki temu oszczędzają Państwo czas oraz pieniądze, które poświęcilibyśmy na dojazd w sytuacji tradycyjnej interwencji informatycznej.

Ile kosztuje usługa zdalnej pomocy w firmie BUKNET?

  • Bez opłat.

    KLienci, z którymi mamy zawartą stałą umowę serwisową (patrz: Outsourcing i obsługa IT dla firm) mogą korzystać z tej usługi w ramach podpisanej umowy.

  • 30 zł netto za każde rozpoczęte 30 minut połączenia.

    Klienci, którzy zawarli długoterminową umowę na świadczenie usługi zdalnej pomocy.

  • 80 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę połączenia.

    Usługa pomocy zdalnej na zamówienie, świadczona jednorazowo.

Uwaga:

Ceny netto, należy doliczyć 23% podatku Vat. Powyższy tekst ma charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Kto i jak może zamówić usługę zdalnej pomocy w firmie BUKNET?

Dla kogo jest usługa zdalnej pomocy?

Usługa zdalnej pomocy jest przeznaczona dla wszystkich użytkowników komputerów będących naszymi klientami, jak również dla podmiotów (firm i osób prywatnych) które jeszcze nie podpisały z nami umowy o współpracy. Jedynym warunkiem technicznym, jaki musi być spełmiony aby skorzystać z tej usługi jest konieczność podłączenia państwa komputera do sieci Internet.

Jak zamówić usługę zdalnej pomocy?

      • KLienci, z którymi mamy zawartą stałą umowę serwisową dzwonią bezpośrednio na numer swojego konsultanta.
      • Klienci, którzy zawarli długoterminową umowę na świadczenie usługi zdalnej pomocy dzwonią na numer naszego biura (22) 661 71 40
      • Klienci, którzy chcą skorzystać z naszej usługi pomocy zdalnej po raz pierwszy, pobierają z naszej strony internetowej formularz zamówienia, który po wypełnieniu i podpisaniu odsyłają na nasz adres e-mail: handlowy(at)buknet.pl albo faksem na numer: (22) 661 77 58.

W każdym przypadku przed przystąpieniem do sesji zdalnej pomocy należy pobrać z naszej strony internetowej aplikację zdalnej pomocy BUKNET. Po uruchomieniu tej aplikacji zostaną wyświetlone identyfikator komputera i jednorazowe hasło dostępu, które należy podać naszemu konsultantowi. To wystarczy aby połączył się on z Państwa komputerem.